01 април 2008

Размисъл за любовта

Последната седмица някоко приятелки независимо една от друга поставиха пред мен (не)явно въпроса за това дали отношенията с партньорите им могат да се нарекат любов...

И от два дена от главата ми не може да излезе една песен на P.I.F., която сякаш е един от милионите възможни отговори как ли би трябвало да чувства обичащия своята половинка:

...
Всеки ден да почва с теб
и да свършва пак със теб,
аз мечтая за това.
...

Ех... и аз мечтая за това... или по скоро да не бях на сала...

PIF са велики!

5 коментара:

Анонимен каза...

Многоуважаеми г-н Кандиларов,

Затаете дъх - вашата съкровена мечта си има персонификация, и то от изцяло физически характер... още ли сте със затаен дъх? Защото това е... това е... ВАШАТА ВЪЗГЛАВНИЦА! Вие лягате и ставате с нея, какво по-хубаво от това? Нима ви е притрябвало още едно несъвършено човешко същество със свои собствени мисли, чувства, желания, планове, мечти...

Поздрави от някой, също размишляващ по любовните терзания и въздишки

Ростислав Кандиларов каза...

Многоуважаема г-це(г-н??) Анонимен,

Поздравявам Ви за хитроумното превъплъщаване на създадения в песента и чрез моя блог образ! Концепцията за възглавницата, обаче, струва ми се по-добре би се описвала от една противоположна идея:

Всяка нощ да почва с теб
и да свършва пак със теб...

Не мисля че ми "е притрябвало" "несъвършено" човешко същество, но знам че мечтая да имам до себе си едно все по-съвършено...

Благодаря за поздрава! Не се сраувайте да се подписвате с истинското си име :)!

Me каза...

Дано като си го намериш човешкото същество, да не ти се иска да го изриташ от леглото, защото ти заема място на възглавницата, с която си свикнал от повече време :)

Orliin каза...

Онази вечер, преди около 6 дни и един два часа, ми разправяха за момече и момиче, нека ги крустим Пижо и Пенда. Та те ходели заедно от няколко години (3-4) и през това време около 300 пъти били "късали". Били си изневерявали десетки пъти и като се карали спорът не бил "защо ми изневери?", а "как можа пък точно с този/тая?". Та те двамата дотолкова се познават, че се стига до следните ситуации: за пореден път са "скъсали", Пижо си поглежда часовника и казва "15 минути." На 15тата минута и половина телефонът звъни - Пенда се обажда са се сдобрят :)
Та така де - хората не спазват песента "Всеки ден да почва с теб
и да свършва пак със теб", но пък има живот в тяхната връзка.. Ех, любов, любов!

Ростислав Кандиларов каза...

Орлински,... ще ми се да не вярвам в такава любов каквато описваш...