31 март 2008

Интересни срещи

И мина време със хора
Случайно блъскащи в мен
...
Доколкото има случайни неща :)!

Тази седмица имах възможността да присъствам на среща с HR мениджърите на "econmedia". Супер готини мацки :)! Темата беше кариерното развитие на студентите от Физически Факултет.

Радвам се и много се надъхвам когато имам възможността да общувам с ХОРА. Млади, пълни с ентусиазъм и преследващи красиви цели, в които неуморно вярват. Не казват "Това НЯМА ДА СТАНЕ" никога, винаги търсят начина! И за сетен път се убеждавам, че трябва да попаднеш на ХОРА, за да станеш ЧОВЕК или поне по-често да се срещаш с такива. Трябва да отбележа, че винаги след подобни срещи си правя сметката - колко по-големи са от мен и дали аз мога/искам да съм като тях на тяхната възраст или дори по-рано...

Щастлив съм, че споделих с тях и личното си мнение за "Дневник", "Капитал" и "За града", а именно - за мен това е най-обективната медия в България, доколкото имам възможността да съм и пряк и не зависим наблюдател на част от процесите, които те отразяват.

Зарадва ме и факта, че тяхната целева група са младите и активни хора :)!

Няма коментари: